שינוי פוליסה קיימת

מכאן ניתן לבדוק ולבצע שינויים בפוליסות פעילות, כגון הדפסה חוזרת, שליחה חוזרת לדואר האלקטרוני, שינוי תאריכים, ביטול וביצוע הארכת תקופת הביטוח.
על מנת לגשת לפוליסה, יש להזין את מספר הפוליסה המקוצר (רק הספרות מימין לאפסים) ובנוסף את 4 הספרות האחרונות של כרטיס האשראי עימו נרכשה הפוליסה.

תביעות ביטוח

ניתן להגיש תביעה  - באתר הראל תביעות חו"ל

להורדת אפליקציה נסיעות לחו"ל של הראל

  • הגשת תביעה און-ליין (מחו"ל)
  • חיוג למוקד החרום
  • ייעוץ רפואי
  • איתור רופא ומרכז רפואי
  • ברור מצב תביעה

 Google Play כעת ב-
   AppStore כעת ב-

כך תנהג

מקרי הביטוח המכוסים בפוליסה מחולקים לשתי קבוצות עיקריות: הוצאות רפואיות בעת אשפוז בבית חולים בחו"ל או מקרה ביטוח, שתביעה בגינו תוגש לאחר שהמבוטח חוזר לישראל.

  1. הוצאות רפואיות בעת אשפוז בבית חולים בחו"ל: במידה ואושפזת בבית חולים בחו"ל, יש להתקשר למוקד החירום של הראל חברה לביטוח בע"מ, הפועל 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע. יש למסור את השם, מספר הזהות ו/או מספר הפוליסה של המבוטח ולציין גם את השם ומספר הטלפון של בית החולים, על מנת שהראל תיצור קשר עם בית החולים, לצורך מתן התחייבות כספית לתשלום הוצאות האשפוז.
  2. מקרה ביטוח שתביעה בגינו תוגש באמצעות האפליקציה של הראל חו"ל:
    1. ביקור אצל רופא

דרך האפליקציה תקבל כסף מראש לביקור אצל רופא.

  1. יש לוודא שהרופא המטפל יכין מסמך, הכולל אבחנה רפואית (דיאגנוזה), סיבת הטיפול ותולדות המחלה.
  2. באם ניתן טיפול ממושך, על הרופא לפרט כל טיפול וסיבתו בנפרד.
  3. יש לשמור קבלות מקוריות על תשלום לרופא ו/או תשלום עבור רכישת תרופות.
  4. יש לשמור את המרשם הרפואי, המעיד על צורך ברכישת תרופות.
  5. תביעת מטען

באיחור בהגעת מזוודה

דרך האפליקציה תקבלמראש 155$ באיחור בהגעת מזוודה.

בגניבה או אובדן כבודה יש להגיש תביעה באתר הראל תביעות חו"ל

  1. יש לצרף  אישור משטרה מקורי, ממקום האירוע בחו"ל, המהווה תנאי הכרחי לטיפול בתביעת מטען.
  2. יש לצרף אישור רכישה מקוריים של הפריטים הנתבעים, אשר נרכשו בחו"ל.
  3. יש לצרף אישור מקורי של חברת התעופה/אניות, במידה והאירוע אירע בזמן הטיסה או במהלך השייט.
  4. בכל תביעה המוגשת על ידך:
    נא לציין ולהצהיר האם יש או אין בידך פוליסה נוספת ו/או כיסוי ביטוחי אחר (בחברת ביטוח אחרת ו/או באמצעות כרטיס אשראי בינלאומי). נא לציין את שם החברה ו/או שם כרטיס האשראי.
  5. בכל מקרה של תביעה יש לפנות אל:
    הראל חברה לביטוח בע"מ
    רח' אבא הלל סילבר 3 ת.ד. 1951 ר"ג 52118
    טלפון: 972-3-7547030

    נא לתאר בצורה מפורטת, ככל האפשר, את התביעה ולצרף את האישורים הנדרשים.

"למטייל" לשרותך

מעוניין בשיחה עם נציג? או התקשר 077-3334566