שינוי פוליסה קיימת

מכאן ניתן לבדוק ולבצע שינויים בפוליסות פעילות, כגון הדפסה חוזרת, שליחה חוזרת לדואר האלקטרוני, שינוי תאריכים, ביטול וביצוע הארכת תקופת הביטוח.
על מנת לגשת לפוליסה, יש להזין את מספר הפוליסה המקוצר (רק הספרות מימין לאפסים) ובנוסף את 4 הספרות האחרונות של כרטיס האשראי עימו נרכשה הפוליסה.

תביעות ביטוח

להגשת תביעה ברגע - באתר הביטוח

להורדת אפליקציה נסיעות לחו"ל של הראל

  • הגשת תביעה און-ליין (מחו"ל)
  • חיוג למוקד החרום
  • ייעוץ רפואי
  • איתור רופא ומרכז רפואי
  • ברור מצב תביעה

 Google Play כעת ב-
   AppStore כעת ב-

טפסים להורדה

טופס הארכת פוליסה
טופס בקשה לביטול או לקיצור פוליסה
טופס תביעת בריאות
טופס תביעת מטען

כך תנהג

מקרי הביטוח המכוסים בפוליסה מחולקים לשתי קבוצות עיקריות: הוצאות רפואיות בעת אשפוז בבית חולים בחו"ל או מקרה ביטוח, שתביעה בגינו תוגש לאחר שהמבוטח חוזר לישראל.

  1. הוצאות רפואיות בעת אשפוז בבית חולים בחו"ל: במידה ואושפזת בבית חולים בחו"ל, יש להתקשר למוקד החירום של הראל חברה לביטוח בע"מ, הפועל 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע. יש למסור את השם, מספר הזהות ומספר הפוליסה של המבוטח ולציין גם את השם ומספר הטלפון של בית החולים, על מנת שהראל תיצור קשר עם בית החולים, לצורך מתן התחייבות כספית לתשלום הוצאות האשפוז.
  2. מקרה ביטוח שתביעה בגינו תוגש לאחר שהמבוטח חוזר לישראל:
    1. תביעת נזקי גוף
      • יש לוודא שהרופא המטפל יכין מסמך, הכולל אבחנה רפואית (דיאגנוזה), סיבת הטיפול ותולדות המחלה.
      • באם ניתן טיפול ממושך, על הרופא לפרט כל טיפול וסיבתו בנפרד.
      • יש לשמור קבלות מקוריות על תשלום לרופא ו/או תשלום עבור רכישת תרופות.
      • יש לשמור את המרשם הרפואי, המעיד על צורך ברכישת תרופות.
    2. תביעת מטען
      • יש לרשום במדויק את נסיבות האירוע, פירוט הרכוש הנתבע, תאריכי רכישת המטען, מקום הרכישה, סכום הרכישה וסכום התביעה לכל פריט.
      • יש לצרף אישור משטרה מקורי, ממקום האירוע בחו"ל, המהווה תנאי הכרחי לטיפול בתביעת מטען.
      • יש לצרף אישור רכישה מקוריים של הפריטים הנתבעים, אשר נרכשו בחו"ל.
      • יש לצרף אישור מקורי של חברת התעופה/אניות, במידה והאירוע אירע בזמן הטיסה או במהלך השייט.
  3. בכל תביעה המוגשת על ידך:
    נא לציין ולהצהיר האם יש או אין בידך פוליסה נוספת ו/או כיסוי ביטוחי אחר (בחברת ביטוח אחרת ו/או באמצעות כרטיס אשראי בינלאומי). נא לציין את שם החברה ו/או שם כרטיס האשראי.
  4. בכל מקרה של תביעה יש לפנות אל:
    הראל חברה לביטוח בע"מ
    רח' אבא הלל סילבר 3 ת.ד. 1951 ר"ג 52118
    טלפון: 972-3-7547030
    פקס: 972-3-7547993

    נא לתאר בצורה מפורטת, ככל האפשר, את התביעה ולצרף את האישורים הנדרשים.
Call me profile

"למטייל" לשרותך

מעוניין בשיחה עם נציג? או התקשר 077-3334566