ביטוח נסיעות לחו"ל: המלצות וטיפים לרכישת הפוליסה הנכונה – המדריך המלא

בין אם אתם טסים לסקי ובין אם אתם מתכננים נופש רגוע במלון בחו"ל - ישנם מספר פרמטרים שמאוד חשוב שתדעו מראש, והם יסייעו לכם בבחירת ביטוח הנסיעות לחו"ל - שיתאים לכם

ביחרו ביטוח נסיעות לחו"ל שמתאים לאופי הטיול שלכם

כפי שאתם בוודאי יודעים, טיול שופינג בלונדון וחופשת סקי באלפים הצרפתיים הם שני טיולים שונים שדורשים פוליסות ביטוח שונות לגמרי. אז לפני שאתם עושים ביטוח נסיעות חשוב קודם כל לשאול את עצמכם את השאלות הבאות:

1.  לכמה זמן אני נוסע? 
2. מה היעד שלי? 
3. האם אני מתכנן פעילות ספורט אתגרי במהלך הנסיעה?

חברות הביטוח מציעות סוגים שונים של ביטוחי נסיעות לחו"ל, המותאמים לנסיעות ארוכות וקצרות, נסיעות עבודה לצד טיול לכל המשפחה. על מנת שתקבלו את הכיסוי המקסימלי והמתאים ביותר עבורכם, חשוב לבחור את הביטוח המתאים ביותר.

אל תתלבטו אם אתם צריכים ביטוח נסיעות לחו"ל או לא, משום שבעד תשלום מועט יחסית (לרוב כמה דולרים בודדים ליום) תקבלו כיסוי נרחב ביותר, שייגן עליכם על כל צרה שלא תקרה בדרככם במהלך הנסיעה. מגניבת מסמכים וציוד ועד פציעה או מחלה. ביטוח נסיעות מותאים אישית, יחסוך לכם הון עצום של הוצאות, שעלולות להיגרם לכם בשל תקלה בלתי צפויה.

בדקו וקיראו היטב גם את הפוליסה שאתם מקבלים, נכון היא קצת ארוכה אבל לרוב כתובה בצורה ברורה, וחשוב שתדעו שאתם אכן מכוסים באופן המקסימלי והמתאים ביותר עבורכם ובמידה ואתם זקוקים להרחבות כלשהן (הריון או ספורט אתגרי), דאגו להוסיף אותן מראש.

פרטים נוספים שכדאי לבדוק: מהו גובה ההשתתפות העצמית? כמה זמן לוקח לקבל את ההחזר הכספי מחברת הביטוח (במקרה של תביעה)? האם הביטוח מכסה הטסה רפואית לישראל בעת הצורך? והאם קיימת הגבלה על מספר ימי האשפוז המכוסים בפוליסה?

יש עם מי לדבר: בידקו היטב מהי רמת שירות הלקוחות שמציעה לכם חברת הביטוח?

כיום בשוק הביטוח הישראלי, תמצאו מספר חברות המציעות ביטוחי נסיעות לחו"ל. אחד הפרמטרים החשובים ביותר בבחירת הביטוח המתאים לכם, הוא רמת שירות הלקוחות והזמינות שלו.

לפני רכישת ביטוח חשוב מאוד לבדוק את הפרטים הבאים:

  • מהי רמת זמינותו של שירות הלקוחות, האם יש מענה מהיר?
  • האם הנציגים מעודכנים בחומר ויכולים לסייע בתשובה רלוונטית בדקות הקריטיות ביותר?
  • האם ניתן ליצור קשר בקלות גם מחו"ל?
  • האם יש מענה בשפה העברית?
  • האם ניתן לשוחח עם נציגי השירות לאורך כל שעות היממה, גם בשבתות וחגים?

ביטוח הנסיעות לחו"ל של למטייל הוא מטעם חברת הראל.
בכל מקרה של תביעה קיים מענה טלפוני בעברית (מהארץ או מחו"ל), לכל פנייה, 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע במספר הטלפון 972-3-7547030+

אל תחכו עם ביטוח הנסיעות לרגע האחרון

אז נכון, אף אחד אמנם לא יבדוק ביציאה מהארץ אם עשיתם ביטוח נסיעות או לא, אבל תארו לעצמכם שלא תרגישו טוב, תצטננו בטיסה, יעלה לכם החום, חברת התעופה תאבד לכם את המזוודה או חס וחלילה תשברו עצם בגוף ואתם נמצאים בארץ זרה, ללא שום כיסוי ביטוחי.

ביטוח נסיעות לחו"ל הוא מחיר קטן לשלם לעומת המחיר העצום שתידרשו לשלם עבור סיוע רפואי בחו"ל. ההפסד הכספי שתספגו יכול להרוס לכם גם את החופשה הזאת וגם את החופשות הבאות. כדאי לעשות את הביטוח הכי מוקדם שאפשר, על מנת שיהיה לכם מספיק זמן לעבור על כל תנאי הפוליסה ולשוחח עם נציגי השירות, במידה ויש לכם שאלות נוספות.

קחו את הזמן להשוות בין התנאים השונים, למצוא עבורכם את הפוליסה המתאימה ועשו את הביטוח היום, ולא מחר, שלא יהיה מאוחר מדי.

יודעים כבר הכל? לביטוח נסיעות לחו"ל של למטייל לחצו כאן

Call me profile

"למטייל" לשרותך

מעוניין בשיחה עם נציג? או התקשר 077-3334566